Sep 12, 2009

masalah ke?

aku cakap tak boleh, tak bolehlah.
bukan aku tak cuba, aku dah cuba.
tapi apakan daya, aku hanyalah insan yang bukan sempurna.
kadang-kadang dari positifnya, aku positif.
dari negatifnya, aku negatif.
peliknya, boleh jadi dua.
positif dan negatif.


mulanya, aku berfikiran bersahaja.
mungkin dia sibuk.
mungkin sudah menjadi tabiat.
bangun pagi, mandi, duduk di meja studi, buat kerja sendiri.
tak endah kanan dan kiri.


tapi, lama-lama..
aku kurang sabar.
sabar aku ada batasnya.
kan aku dah bagitahu awal-awal tadi.
aku hanyalah insan yang bukan sempurna.
sekali lagi, bukan sempurna.


buat tak tahu saja lah.
buat biasa-biasa.
aku tak kacau dia dan dia pun tak kacau aku.
jadi, apa masalahnya?


maaf. aku bermain dengan emosi.
aku banyak ekspressi.
mungkin ikut kata hati.


berdoa. semoga esok aku akan lebih baik dari hari ini.
amin.





ini gambar diambil dari
* Ya Tuhanku, ampunkan dosa-dosaku *

0 terangsang:

lebih masa? silakan

FB : Noor Raidah Tasmin
YM : ida_3007
Friendster
Myspace

bual-bual kosong

ktitikan dan saranan?

email ke: raidah[underscore]3007[at]yahoo[dot]com