Sep 12, 2009

anjakan paradigma

perubahan menjadikan sesuatu itu lain daripada sebelumnya.
ia bukanlah mudah.
ia memakan masa.
bukan senang untuk menjadi senang.
bukan susah untuk menjadi susah.

ya.
aku bermonolog sendirian, senang untuk menjadi susah.
senang bertukar daripada cerah ke hitam.
dari sisi dan sudut lainnya, aku boleh bersifat formal ( kadang-kadang ).
serius. pun kadang-kadang.
bukannya apa, biar kelihatan sesuai dengan usia.
usia yang hanyalah dua angka.
letih dan bosan menjadi seperti biasa.
banyak kesan dan pandangan.
terima kasih.





jika aku begini, memang aku begini.
jika aku begitu, memang aku begitu.



tapi, sampai bila aku begini dan begitu?
aku sendiri pun tak tahu.




sekian.

0 terangsang:

lebih masa? silakan

FB : Noor Raidah Tasmin
YM : ida_3007
Friendster
Myspace

bual-bual kosong

ktitikan dan saranan?

email ke: raidah[underscore]3007[at]yahoo[dot]com