Oct 18, 2009

kepada kau

jika aku tidak berperasaan itu, kau akan tahu.

aku tidak menyalahkan diri sendiri.
aku juga tidak menyalahkan diri orang lain.
cuma, aku ini seorang perempuan.
yang tahu menyimpan perasaan pada orang.
dan tidak tahu berterus-terang.

approve or reject?
kita hanya ada dua pilihan.

jika approve, maju ke hadapan.
jika reject, apa yang perlu dilakukan?
aku boleh lupakan, sedikit  masa diperlukan.

apa yang aku perlakukan, semuanya itu luahan perasaan.
sebab aku tidak tahu melalui perkataan.

aku ini seperti lalang.
cepat benar berubah.
hari ini aku suka pada kau, esok lusa aku boleh lupakan kau.

aku ini masih seseorang yang belum berkongsi dengan sesiapa.

4 terangsang:

feemitidee 18.10.09  

commitment seem to be an issue here, no?

Anonymous 18.10.09  

payah juga menjadi pompuan yep.. =P

Cik Raidah 20.10.09  

:: Ecah :: not really. perasaan malu sbg org pompuan itu is an issue here.

:: Anonymous :: x susah jd pompuan. cume ia jd susah bile ade yg menjadikannya susah.

SUXX 22.10.09  

4 terangsang

lebih masa? silakan

FB : Noor Raidah Tasmin
YM : ida_3007
Friendster
Myspace

bual-bual kosong

ktitikan dan saranan?

email ke: raidah[underscore]3007[at]yahoo[dot]com