Nov 14, 2009

Kita hanya mampu merancang, Dia yang menentukan.

beberapa hari yang lepas, aku ada plan baekkk untuk berhibur semasa peperiksaan belum selesai secara rasmi.

aku memang berniat nak menyaksikan persembahan pentas faizal tahir, bittersweet, couple, dan one buck short secara live. sebelum ini, aku agak buat buat sibuk dan terpaksa meninggalkan kegemaran aku buat sementara waktu. tetapi, mungkin kali ini aku dapat mengisi masa yang sepatutnya paling layak diisi oleh mengulangkaji pelajaran itu dengan berhibur secara suka-suka.

tetapi, kita ini manusia biasa yang hanya mampu merancang.
cuaca hujan, mata mengantuk. aku terasa aku diberi dua pilihan.
berhibur atau tidur? dua dua pun kegemaran.

ok, at last, aku membuat pilihan.

selamat malam faizal tahir.
semoga berjumpa dalam mimpi.
benci. benci. benci.
cinta. cinta. cinta.
bencinta.

selamat malam juga buat bittersweet, couple, dan one buck short.

4 terangsang:

Anonymous 14.11.09  

dont be too sad, FT ada kt muzik2 20hb nnti.

Cik Raidah 15.11.09  

ok. hope so, FT terpilih in top 15.

SUXX 6.3.10  

so sad. heh

Cik Raidah 26.3.10  

hey shahrol!

lebih masa? silakan

FB : Noor Raidah Tasmin
YM : ida_3007
Friendster
Myspace

bual-bual kosong

ktitikan dan saranan?

email ke: raidah[underscore]3007[at]yahoo[dot]com